- Meddelanden
- 253
- Mottagna reaktioner
- 67
- Poäng
- 196
Ok. Bra. Då har vi ”litta” olika uppfattningar. JAG som behöver hjälp rightDu behöver nog litta hjälp![]()

Ok. Bra. Då har vi ”litta” olika uppfattningar. JAG som behöver hjälp rightDu behöver nog litta hjälp![]()

Ok. Bra. Då har vi ”litta” olika uppfattningar. JAG som behöver hjälp right![]()

Kanske litta P S Y C H O varning gällande Ditt sätt att föra en dialog på, inte minst...
Bye bye now![]()

Jag känner ett par som båda var tvugna att stå på avtalet om de skulle bevilja. Så det där känner jag igen ocksåJag blev nekad att leasa av dessa för 2 år sen nästan exakt. Många förfrågningar och överbelånad. Minns ej riskscore men dom tog full UC iaf. Men det gick att lösa genom att frugan också står med på avtalet då vi båda har bilen. Dom tog full UC på henne också.
Hej, vet att det är 3 och ett halvt år senare nu men var det leasing du sökte för då när du blev beviljad utan att behöva komplettera något?Jag skrev ju tidigare i tråden men vill tillägga att dem inte begärde nå komplettering/lönespec heller från mig