Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Seriöst, vill typ prata med din man. Fråga hur han tänker. Jag menar allvar när jag skriver att du får bo hos mig ett tag om du vill. Har ett gästrum, inget fancy men det innehåller en säng. Hatar elaka och nedtryckande människor. Det är inte lätt att få mig arg men den typen av orättvisa han och samhället utsätter dig för gör mig galen! Bara att du skickar ett pm till mig om du vill fly bort för en stund, det förtjänar han och även du!
Jag hade tänkt skriva precis som föregående men vet inte vart du bor. Det här är sjukt. Jag har gjort likadant emot min sambo o visst d va tufft ett tag men vi älskar varandra o vill vara tillsammans resten av livet. Och han hade ett val att vara tillsammans med dig fortfarande o försöka få det bra ihop igen. El lämna dig. Han valde att vara med dig så varför i helvete behandlar han dig sp här för. Jag kan inte förstå hur jag gjort så hör emot min sambo för han är underbar men va andra saker som hänt i mitt liv som gjorde mig knäpp i huvudet tyvärr. Men jag förstår faktiskt dig till en viss del i ditt beteende för jag tror / känner att han inte bara har varit så här bara nu efter att han fick veta allt. Har jag fel ? Tror han han har varit så här emot dig en länge tid. Fy alltså fy.
Jag har också ett extrarum, i Sthlms området. Ett fint ställe att fundera på , med natur , djur, och ett helt hav som tar emot tårar.. precis runt husknuten.