Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hur gör era arbetsplatser denna vecka?

Hur gör era arbetsplatser denna vecka?

• Jobbar på distans

Röster: 16 24.2%
  • Färre timmar

Röster: 2 3.0%
  • Varslar

Röster: 0 0.0%
  • Ingen ändring

Röster: 43 65.2%
  • Jobbar mer

Röster: 5 7.6%

• Totalt antal röstare
    66
Hur menar du drar in skattepengar?

Våran verksamhet bedrivs 365 dagar om året så jag kör på som vanligt. Dock blivit uppmanad att stanna hemma vid minsta förkylning.

Jobbar som servitris vi har minskat på öppettiderna och personaltimmar. Jobbat alla dagar denna vecka och jobbar även imorgon, utnyttjar att kollegor är förkylda osv. för att få extratimmar.

Frisk jobbar man som vanligt, flex/hemma/på kontoret. Sjuk är man hemma som vanligt!

Som elektriker så tror jag det handlar om, som för så många andra, att om man är frisk så jobbar man och är man det inte så får man stanna hemma. Dock jobbar vi på en del skolor emellanåt och hur det blir med dessa vete sjutton... det hade funkat dåligt om vi alla lade ner arbetet. På lite sikt skulle det nog sluta väldigt illa.

Jobbar som vanligt. Jag har ganska flexibelt jobb och har kunnat undvika rusningstrafik och så, kan ofta jobba hemifrån. Pendlar från förort in till Stockholm för att ta mig till jobbet. För dyrt med parkering och trängselskatt att ta bilen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp