Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hur går stegen till hos KFM?

Nu har jag skrivit under två delgivningskvitton med dagens datum.

Finns det något sätt att få längre tid på sig än 10 dagar? Brukar man kunna kontakta bolagen, i detta fall Alektum och Klarna, och få längre betaltid på sig, eller måste man in med en viss summa för att dom ska gå med på det?

Eller finns något annat trick?

Finns det något sätt att få längre tid på sig än 10 dagar? Brukar man kunna kontakta bolagen, i detta fall Alektum och Klarna, och få längre betaltid på sig, eller måste man in med en viss summa för att dom ska gå med på det?

Dom kräver ofta att du betalar det som har förfallit. Och sedan kanske dom gör om betalningsplan

10 dagarna hos kfm är inte förhandlingsbara

En till fråga.

Räknas detta som en registrerad skuld, eller blir det bara om jag inte betalar inom tio dagar?
Tänker exempelvis om jag skulle söka lån med medsökande imorgon. Påverkar dessa, eller är det bara när utslag skett efter 10 dagar som det påverkas?

Lendo trodde INTE det skulle påverka men vågade inte lova.

Utslag är det som syns på upplysningar​

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp