Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hur går jag tillväga

Hej,

Det här är mitt första inlägg någonsin och jag hittade till denna sida och såg att många är så hjälpsamma här.

Jag sitter idag i skiten helt enkelt, har lån på 566.00 på 4 olika blancolån. Har en lön på 30k plus provision om jag gör en bra månad men det blir sällan mer än 5 tusen extra och vissa månader ingen provision alls. Jag kämpar med att få runt vardagen, har inte direkt en hög hyra utan den ligger på 5 tusen och mina räkningar ligger på cirka 12 tusen i månaden. Min UC ligger på 18% och har en betalningsanmärkning hos Creditsafe.

Hur hade ni tänkt vid en sån här situation? Vissa månader klarar jag mig medan andra är svårare..

Tacksam för svar

Minska utgifterna och öka inkomsterna om det går.
Lättare sagt än gjort förstås. Skriv en ny budget och betala av de minsta lånen först.

Var har du lånen nånstans och till vilken ränta? Hur mkt betalar du per månad för varje lån?
Vad är det för anmärkning du har, är det misskött kredit? När går anmärkningen ut?
Lättare att komma med råd och tips om du lämnar mer info :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp