Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

hur funkar det med Borgensman?

Jag verkligen drunknar i små-lån. Varje månad är ett helvete. Jag hade kunnat lösa det. Har en inkomst på 350 000 för 2012. Men en satans studieskuld på ca 1000 kr har inneburit ett helvete för mig. Studieskulden blev till en anmärkning för 2 år sedan, sekunden den ramlade in hos KFM.

Jag försöker samla mina lån men behöver 2 borgenärer. Det är inte det lättaste. Är det någon som kan förklara hur en borgensman kan drabbas negativt om den står som säkerhet för ett lån? Nu menar jag inte om den missköts.

Jag verkligen drunknar i små-lån. Varje månad är ett helvete. Jag hade kunnat lösa det. Har en inkomst på 350 000 för 2012. Men en satans studieskuld på ca 1000 kr har inneburit ett helvete för mig. Studieskulden blev till en anmärkning för 2 år sedan, sekunden den ramlade in hos KFM.

Jag försöker samla mina lån men behöver 2 borgenärer. Det är inte det lättaste. Är det någon som kan förklara hur en borgensman kan drabbas negativt om den står som säkerhet för ett lån? Nu menar jag inte om den missköts.

Kan vara negativt för borgensmannen om denne själv behöver låna pengar

Dom drabbas endast av en kreditupplysning har jag fått för mig. Den försvinner ju efter ett år. Sedan är det upp till dom om de väljer att redovisa att dom står som säkerhet för ett annat lån, när dom söker ett eget lån i framtiden.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp