- Meddelanden
- 140
- Mottagna reaktioner
- 185
- Poäng
- 347
Jag är så lite spelmissbrukare som man kan vara. Spel har absolut ingen som helst tjusning på mig. Jag har egentligen aldrig spelat på någonting (inte ens trisslotter) och har aldrig känt något som helst behov av det. Därför vet jag absolut ingenting om hur det fungerar på nätet. Så, nu till min fråga.
Ingen kan ju undvika all reklam som spelbolagen sänder i alla medier, hela tiden och en sak jag funderat på: Allt oftare hör jag: Sätt in och få din insättning dubblad, inget omsättningskrav.
Betyder det att jag skulle kunna sätta in typ 50 000kr på en spelsida , få pengarna dubblade (utan att spela) och sedan plocka ut 100 000kr efter, säg ett dygn?
Varför gör inte folk det i så fall?
Ingen kan ju undvika all reklam som spelbolagen sänder i alla medier, hela tiden och en sak jag funderat på: Allt oftare hör jag: Sätt in och få din insättning dubblad, inget omsättningskrav.
Betyder det att jag skulle kunna sätta in typ 50 000kr på en spelsida , få pengarna dubblade (utan att spela) och sedan plocka ut 100 000kr efter, säg ett dygn?
Varför gör inte folk det i så fall?