Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hur fungerar refinansiering av Amex-faktura via Anyfin?

Hej LF!

Har lite snabba frågor om Anyfin bara som jag undrar om någon/några här inne skulle kunna svara på :)

Det är så att jag har nu haft ett kreditkort (amex) i ca 5 år nu och med det har spenderandet på det gått upp rejält och just nu är det så att jag bara vill ta bort det helt och hållet och såg då att man kan refinansiera amex fakturor till Anyfin.
Min fråga är då hur exakt fungerar det? Skickar jag bara in fakturan sen så betalar anyfin och jag betalar sedan till dom istället? Stängs amex kortet då eller måste jag kontakta amex och göra det själv?

Sen till den andra frågan. Är Anyfin svåra att få? Mina förutsättningar enligt UC från collector är 0.6 2ff (går ut september och dec) 350k deklarerat 2024 och det som syns på UC är Qliro delbetalning på 24k samt Amexet kommer ligga på runt 28k när jag betalar det imorgon.
Kommer det att gå tror ni? Räntan som Anyfin ger mig spelar inte så stor roll huvudtanken är att betala av den inom 1 år :)

Anyfin betalar, klipp kortet och avsluta hos amex. Ska inte vara några problem att bli godkänd med dina förutsättningar

Anyfin betalar, klipp kortet och avsluta hos amex. Ska inte vara några problem att bli godkänd med dina förutsättningar
Okej så jag måste göra det själv alltså? Kanske är lättare att bara ringa amex och be om en slutfaktura då? eller kanske lite riskebalt om jag nu inte skulle bli godkänd så sitter jag där med en uc förfrågan + en faktura jag inte kan betala

Okej så jag måste göra det själv alltså? Kanske är lättare att bara ringa amex och be om en slutfaktura då? eller kanske lite riskebalt om jag nu inte skulle bli godkänd så sitter jag där med en uc förfrågan + en faktura jag inte kan betala
Men när du får en månadsfaktura från amex så borde totalbeloppet stå på den med?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp