Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hur fort skickar Risicum till inkasso

Tror tyvärr inte du kan få det på 13 månader vet inget inkasso mer än Gothia som beviljar på så lång tid.

Mitt problem är att jag inte kan betala någon högre summa förens oktober. Men från och med den månaden kan jag betala av allt på 3 månader.

Jag tror inte det är möjligt att du kan dra ut på återbetalningen till oktober möjligtvis vill de att du börjar återbetala i slutet av augusti.

Jag tror inte det är möjligt att du kan dra ut på återbetalningen till oktober möjligtvis vill de att du börjar återbetala i slutet av augusti.
Vet du om hela lånet (alla 3 månadsfakturor) skickas samtidigt till inkasso eller om det blir en efter en?

Du kommer att få börja betala SENAST i augusti om förfallodatumet är 27 juli...de kan ju inte vara hur snälla som helst! Jag fick börja min avbetalning månaden efter att lånet förföll, men det går inte att vänta till oktober!

Du kommer att få börja betala SENAST i augusti om förfallodatumet är 27 juli...de kan ju inte vara hur snälla som helst! Jag fick börja min avbetalning månaden efter att lånet förföll, men det går inte att vänta till oktober!

Okej tack för infon!

Jag har avbetalning i 9 månader på 10000. Det du ska komma ihåg är att räntan är skyhög per månad vilket fördyrar en avbetalningsplan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp