Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur fort skickar Risicum till inkasso

Hej, jag har ett 90 dagars smslån hos Risicum som går ut den 27/7. Jag skulle behöva dra ut på återbetalningen så länge som möjligt.
Är det nån som vet hur många påminnelser dom skickar och hur snabba dom är med att skicka till inkasso?

När det sedan når inkasso, är det lätt att få avbetalningsplan ( och eventuellt börja avbetala månaden därpå)?

Tack för svar!

Hej, jag har ett 90 dagars smslån hos Risicum som går ut den 27/7. Jag skulle behöva dra ut på återbetalningen så länge som möjligt.
Är det nån som vet hur många påminnelser dom skickar och hur snabba dom är med att skicka till inkasso?

När det sedan når inkasso, är det lätt att få avbetalningsplan ( och eventuellt börja avbetala månaden därpå)?

Tack för svar!

Brukar ta lång tid och de har Intrum inkasso, går bra att avbetala

Va bra, då finns det lite hopp iaf :)

Har du gjort någon delbetalning eller är det hela skulden du tänker gå till inkasso? De har Intrum inkasso som du får göra upp med.

Intrum är jättebra, jag har haft avbetalning där förut, aldrig omöjliga, och trevliga och hjälpsamma!

Intrum är jättebra, jag har haft avbetalning där förut, aldrig omöjliga, och trevliga och hjälpsamma!

Det låter ju jättebra! Är lite orolig över att råka ut för någon som är helt oförstående till ens situation. Vet du hur många månader man kan få att avbetala på?

Jag hade 5000 i skuld som de delade upp på 5 ggr, så de är behjälpliga och bra faktiskt!

Det låter ju jättebra! Är lite orolig över att råka ut för någon som är helt oförstående till ens situation. Vet du hur många månader man kan få att avbetala på?

Tror tyvärr inte du kan få det på 13 månader vet inget inkasso mer än Gothia som beviljar på så lång tid.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp