Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hur får kronofogden reda på vilken bank jag har?

Har en fundering. Om jag får löneutmätning/ utmätning av tillgångar.
Hur får kronofogden reda på vilken bank jag har? Har nämligen 2 plus Avanza. Ser dom
Att jag har aktier på Avanza utan att jag talar om det? Hur ser dom alla banker osv utan att jag talar om

Finns en funktion som tar fram uppgifter om vilka banker någon har.
Funkar inte 100 men nästan.
Koppling till löneutmätning är 0 i det sammanhanget.

Finns en funktion som tar fram uppgifter om vilka banker någon har.
Funkar inte 100 men nästan.
Koppling till löneutmätning är 0 i det sammanhanget.
Lite nyfiken bara, är löneutmätning en helt separat process som "lever sitt eget liv" men att utmätning av andra ekonomiska tillgångar ändå kan ske under resans gång som inte påverkar beslutet och summan i löneutmätningen?

Lite nyfiken bara, är löneutmätning en helt separat process som "lever sitt eget liv" men att utmätning av andra ekonomiska tillgångar ändå kan ske under resans gång som inte påverkar beslutet och summan i löneutmätningen?

Det stämmer bra, det är därför jag försöker nämna det någon gång i veckan.

Kronofogden kan utmäta min lön de är inte garanterat att de ryker tillgångar då eller?

Och hur länge kan man bara ha löneutmätning,

Kronofogden kan utmäta min lön de är inte garanterat att de ryker tillgångar då eller?

Förstår inte frågan riktigt men det går bra att utmäta tillgångar trots löneutmätning

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp