Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hur få tag i boende när man är under utmätning?

Jag ser regelbundet att folk som blivit avhyst precis får nya bostäder.
Vi har ett par st i mitt område som ganska regelbundet blir avhyst, är samma visa varje gång, något blivit fel, dom trodde det betalats, eller någon annan gjort fel.
Tror dom avhysts 5 gånger sedan jag började, jag har varit med 3 gånger. Det borde vara dags igen snart om historien upprepar sig på nytt.

Systemet är till för att göra livet surt för de skuldsatta och sparka på de som ligger ner.

Du vet väl om att man är mindre värd som skuldsatt än som kriminell i Sverige idag?
EKMR gäller för alla, kriminella, skuldsatta, laglydiga och precis alla andra.

Dessvärre så löser det sig inte alls och det enda kommunen hänvisar en till är hotell.
Totalt tröttnat på denna situation och väljer att flytta utomlands för att få tillbaka ett liv. Det är så sjukt för hade man fått en normal bostad hade jag kunnat betala tillbaka betydligt mer än de 20 000 som idag tas i löneutmätning.

Dessvärre så löser det sig inte alls och det enda kommunen hänvisar en till är hotell.
Totalt tröttnat på denna situation och väljer att flytta utomlands för att få tillbaka ett liv. Det är så sjukt för hade man fått en normal bostad hade jag kunnat betala tillbaka betydligt mer än de 20 000 som idag tas i löneutmätning.
Det kan vara lättare att få hyra ett rum och vara inneboende Kanske inte lika bekvämt som eget boende men ändå ett alternativ tills du är skuldfri och kan få tag på bostad.
Många hyr ut atterfalshus och det är ett eget boende i princip. Kanske värt att kolla upp

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp