Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur få Avida att samarbeta?

Kan nog stämma. Men har du inte fått några påminnelser på dem? Eller att du ser om det är någon avgift till KF på dem? De ligger ju kvar så man kan se dem under tiden. Men är väl sommar hos dem oxå
Har fått hem påminnelse men kan inte se ngt om KF eller att de står ngt om KF när ja loggar in... men ligger ärendena kvar på mina sidor på avida fast de gått till KF?

Har fått hem påminnelse men kan inte se ngt om KF eller att de står ngt om KF när ja loggar in... men ligger ärendena kvar på mina sidor på avida fast de gått till KF?
Ja det är ju de som har skulden som du ska betala. Och om de har skickat in borde det stå avgiften med i summan

Kommer dock inte in där på mina sidor idag

Om avida skickar ärenden till gothia kan man göra ny betalplan där då?

Om avida skickar ärenden till gothia kan man göra ny betalplan där då?
Ibland beror på humör tycker jag på den som svarar. Ibland undrar jag om det bara en som jobbar där? På Gothia alltså? Om jag har nytt ärende så hamnar jag alltid hos samma handläggare tycker jag

Ibland beror på humör tycker jag på den som svarar. Ibland undrar jag om det bara en som jobbar där? På Gothia alltså? Om jag har nytt ärende så hamnar jag alltid hos samma handläggare tycker jag
Så du menar de kan kräva mig på omedelbar betalning av 12000 direkt?? Varför då liksom skicka till nytt inkasso, herregud skicka till KF direkt då liksom

Så du menar de kan kräva mig på omedelbar betalning av 12000 direkt?? Varför då liksom skicka till nytt inkasso, herregud skicka till KF direkt då liksom
Beror väl på om du har en avbetalningsplan redan hos den föregående. Men hoppas de ger en ny. Tycker de borde göra det

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp