Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur e intrum justitia o monetti inkasso o ha o gö med om man ej kan betala denna månad?? kronofogden

Fick en avbetalningsplan av intrum justitia på tusen kr i månaden som ska börja gälla nu i slutet av denna månad...man fick önska belopp o ja valde nåt på 500 men sen fick ja brev hem att tusen kr gick dom med på.

Det andra e hos monetti inkasso..betalar 1800 kr där..Har denna gång kvar o sen e de 1300 kr kvar...

Probleme e att denna månad körde allt ihop sig o ja kan knappt betala nåt av de här te dom... 300 kr var skulle ja kuna betala te dom iaf o mer nästa månad elr dubbelt :/

Nån som har nån erfarenhet av dom här inkasso bolagen e dom lätta o hjälpsamma o ha o göra me elt skickar dom te kronofogden direkt???:( tänkte maila/ringa dom på måndag...om de äns e värt :(

Vafan nu när ja loggar in på min sida på intrum justitia så står de att mitt ärende har skickats till kronofogden!!!!!!!! Va fan är de frågan om...ja fickju hem brev förra veckan från intrum justitia att dom går med på en avbetalningsplan nu den sista september....de är ju inte den sista än...så hur kan dom skickat iväg se te kronofogden! ???

Fan nu hitta ja brevet från dom...o dom.hade tydligen skrivit att ja va tvungen o höraac mig innan den 20e o ja godkände avbetalningsplanen.....fasen ja trodde redan den va ok onde bara va o börja betala nu den sista. Har efter mkt om o men satt in tusen kr nu som kommer dras nu den 27e....... kommer dom dra tebax ärendet nu från kronofogden????? :( har värdens panik...har redan 16 betalnings anmärkningar o endel försvinner snart o vill fan inte få fler !!!!

Fan nu hitta ja brevet från dom...o dom.hade tydligen skrivit att ja va tvungen o höraac mig innan den 20e o ja godkände avbetalningsplanen.....fasen ja trodde redan den va ok onde bara va o börja betala nu den sista. Har efter mkt om o men satt in tusen kr nu som kommer dras nu den 27e....... kommer dom dra tebax ärendet nu från kronofogden????? :( har värdens panik...har redan 16 betalnings anmärkningar o endel försvinner snart o vill fan inte få fler !!!!

Ring till dom på måndag eller skriv via din sida att du betalt och önskar att betalplanen ska fortsätta och att dom återkallar. Har du otur kan dom vilja att du betalar in avgiften som är för kfm....

Ja de ska jag göra :( hur mkt e den avgiften på???

Jag ringde intrum justitia idag...dom satte upp en avbetalningsplan på tusen kr så ja förde över 1200kr idah sen sa dom ja måste sätta in kronofogds skulden oxå :( så måste skrapa fram slantar till de oxå suck så de vekar iaf lösa sig.....Har bestridit betalnings förelägga det som ja fick idag så bara hoppas intrum justitia drar tebax ärendet nu som dom sa :(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp