Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hur betalar man handpenning?

Kan man på en wv-firma betala handpenningen med ett kreditkort som man har pengar tillgängliga på? Gäller en summa på 20 000 kr.

Kan man på en wv-firma betala handpenningen med ett kreditkort som man har pengar tillgängliga på? Gäller en summa på 20 000 kr.

Det kan man :)
Jag har själv betalat en handpenning på 120k med kreditkort när jag köpte en audi på Din Bil.
Kreditkort, kontant, banköverföring tror vissa även tar swish.

Ganska säker på att större bilkedjor tar kort

köpte bil för 79 tusen på kort hos Hedins bil för 10 år sedan lär inte ändrats negativt

Är nog bäst att kolla upp det med dem innan, vår lokala subaruhandlare tar bara debitkort, inte kreditkort. Vet många småhandlare som inte tar kort alls. Kör finansiering eller banköverföring endast. Oftast brukar kontantinsatsen lösas med blancolån och Resten med billån häromkring.

Har väl att göra med kortavgifterna på kreditkort förmodar jag. Vet inte hur dem stora drakarna gör dock Subaru räknas väl inte direkt som stor.

Annars brukar de ta Swish, så man kan med framgång göra en överföring från kreditkortet till sitt konto, och swisha. Nu går detta inte med alla kreditkort, men med många.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp