Vet inte om jag förstod vad du menade riktigt i dem första meningarna eller om jag är för trött för att tänka.Om du inte kan välja att betala av BN lånet med BN lånet så betala iallafall bort 75000 lånen innan det med bättre ränta. Amortera också först på BN lånet om du inte tror att du kan komma ner till ett lån innan sommaren. Vet inte ens om det har så stor betydelse om man har sina skulder på ett lån eller uppdelat på två. Det är när man börjar komma upp i fler som det slår mot kreditbetyget.
Det viktiga för dig med BN lånet är ju ändå att bli av med skulder som ligger utanför UC, med gissningsvis rejäla krediträntor.
Skulle jag lösa de två 75 000 lånen plus övriga "skit" 100 000 och behålla det med "bra" ränta så hamnar bara totalbeloppet som bn ska lösa på 250 000.
Jag måste lösa för 320 000. . Skulle iof kunna välja att dem betalar in 70 000 på 125 000 lånet också men månadskostnaden är 1150kr på 75 000 lånet och 2100 på 125 000 . Får lite skönare månader nu fram till sommaren om jag gör så och förhoppningsvis kan jag få till ett bättre lån då. ?
.. vilken låneförmedlare bör man använda till lån på 350 000? Finns säkert mängder med trådar om det men passar på att fråga dig för du verkar kunnig