Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hur bör jag göra ??

Om du inte kan välja att betala av BN lånet med BN lånet så betala iallafall bort 75000 lånen innan det med bättre ränta. Amortera också först på BN lånet om du inte tror att du kan komma ner till ett lån innan sommaren. Vet inte ens om det har så stor betydelse om man har sina skulder på ett lån eller uppdelat på två. Det är när man börjar komma upp i fler som det slår mot kreditbetyget.

Det viktiga för dig med BN lånet är ju ändå att bli av med skulder som ligger utanför UC, med gissningsvis rejäla krediträntor.
Vet inte om jag förstod vad du menade riktigt i dem första meningarna eller om jag är för trött för att tänka. ;)

Skulle jag lösa de två 75 000 lånen plus övriga "skit" 100 000 och behålla det med "bra" ränta så hamnar bara totalbeloppet som bn ska lösa på 250 000.
Jag måste lösa för 320 000. . Skulle iof kunna välja att dem betalar in 70 000 på 125 000 lånet också men månadskostnaden är 1150kr på 75 000 lånet och 2100 på 125 000 . Får lite skönare månader nu fram till sommaren om jag gör så och förhoppningsvis kan jag få till ett bättre lån då. ?

Bank Norwegian har gjort sig lite kända för att neka senare i processen om man anger lån som inte finns med hos UC. Kommer du kunna lösa allt som syns hos UC med det här samlingslånet? I så fall kommer det nog gå igenom ändå.

Med din nya inkomst kommer det förmodligen gå att få ett nytt samlingslån i sommar på 350 000. Räntan blir kanske inte superbra, men definitivt bättre än 22% i så fall. Sen är det ju bara att vänta ut förfrågningarna och testa på nytt för att få ner räntan.

turnaround, men får man lån hos BN om man inte vill lösa? Då är det ju bara i att strunta att uppge dom?

turnaround, men får man lån hos BN om man inte vill lösa? Då är det ju bara i att strunta att uppge dom?

Javisst, om de inte har något lösenkrav är det ju inga problem. Jag har dock inte läst om någon som tagit ett lån hos Norwegian som sitt "förstalån", de höga räntorna lär ju innebära att det främst är för att samla ännu sämre eller många mindre lån.

Bank Norwegian har gjort sig lite kända för att neka senare i processen om man anger lån som inte finns med hos UC. Kommer du kunna lösa allt som syns hos UC med det här samlingslånet? I så fall kommer det nog gå igenom ändå.

Med din nya inkomst kommer det förmodligen gå att få ett nytt samlingslån i sommar på 350 000. Räntan blir kanske inte superbra, men definitivt bättre än 22% i så fall. Sen är det ju bara att vänta ut förfrågningarna och testa på nytt för att få ner räntan.
Fick mail idag att pengarna är utbetalda . Trots att det är ett riktigt dåligt lån sett till räntan då hjälper det mig iallafall nu fram till sommaren . Får hoppas som du skriver att man kan få till ett bättre då :) .. vilken låneförmedlare bör man använda till lån på 350 000? Finns säkert mängder med trådar om det men passar på att fråga dig för du verkar kunnig :)

Fick mail idag att pengarna är utbetalda . Trots att det är ett riktigt dåligt lån sett till räntan då hjälper det mig iallafall nu fram till sommaren . Får hoppas som du skriver att man kan få till ett bättre då :) .. vilken låneförmedlare bör man använda till lån på 350 000? Finns säkert mängder med trådar om det men passar på att fråga dig för du verkar kunnig :)

Hur mycket kommer du att få betala varje månad på det här lånet?

Grattis! Lendo är ett bra val. Skulle SEB erbjuda lån och om du är med i facket kan du efter att du fått lånet ringa dem och meddela att du är med i facket så sänker de räntan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp