Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur är ferratum Credit inkasso o ha o göra med?

Har ett lån på 19 tusen där som jag betalar varje månad på men nu har allt kört ihop sig o jag ligger redan efter med en månads betalning,blir 2 nu. Lånet kommer sägas upp o gå till deras inkasso? Hur är dom o ha o göra med samt hur är dom me avbetsnings planer?:/ har sån oro och ångest inför detta nu vad som kommer hända.

Dom har sileo inkasso
ingaproblem med avbetalning mitt ferratum på 9000 gick dit betalar nu 500 i mån

Så dom e schysta o ha o göra med alltså phuu. Fick du välja själv hur mkt du sjulle betala??

Har ett lån på 19 tusen där som jag betalar varje månad på men nu har allt kört ihop sig o jag ligger redan efter med en månads betalning,blir 2 nu. Lånet kommer sägas upp o gå till deras inkasso? Hur är dom o ha o göra med samt hur är dom me avbetsnings planer?:/ har sån oro och ångest inför detta nu vad som kommer hända.

Hej! Hur gick det ? Släppte du till inkasso och fick en vettig plan?
Funderar själv på o släppa mitt Ferratum så är lite nyfiken då jag inte haft med Sileo och göra.

Jag har nu i 2 dagar mailat med Ferratum om att få skjuta fram förfallodagen på min senaste faktura!Men dom är otrevliga och vägrar gå med på det! Har flera lån jag ligger efter med men alla har varit schyssta förutom Ferratum!

Fick en avbetalnings plan på 300kr gahh chockad......när skulden e på 30 tusen ush. Men i höst ska jag betala in mera när ja börjat jobba..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp