- Meddelanden
- 265
- Mottagna reaktioner
- 6
- Poäng
- 52
ja vet inte om man skall skratta men nord inkasso hotar om ansökan om konkurs om jag inte betalar in det jag är skyldig om 5 dagar.o det rör sig om lite över 2000 kr.
jag är redan hos kfm med utmätning.kan man hamna i konkurs med så liten summa.med utmätning.
jag har mailat kfm om detta men de kommer inte svara förens senast måndag.
jag har sååååå många smslån o andra skulder på utmätning ingen annan av alla dessa har hotat med nått så löjligt.sen har jag några på bevakning ingen av dessa under dessa 5 år har hotat med detta.varför inte bara skicka skulden till kf.
men ialla fall jag undrar om det ev finns någon här med erfarenhet av detta.
eller om det är någon som fått liknande brev om de skridit till verket.
jag är redan hos kfm med utmätning.kan man hamna i konkurs med så liten summa.med utmätning.
jag har mailat kfm om detta men de kommer inte svara förens senast måndag.
jag har sååååå många smslån o andra skulder på utmätning ingen annan av alla dessa har hotat med nått så löjligt.sen har jag några på bevakning ingen av dessa under dessa 5 år har hotat med detta.varför inte bara skicka skulden till kf.
men ialla fall jag undrar om det ev finns någon här med erfarenhet av detta.
eller om det är någon som fått liknande brev om de skridit till verket.
ja personlig konkurs.man kan sättas i peronlig eller företags konkurs o då får man alla sina tillgångar sålda en annan person har hand om ens ekonomi.det e ett rent helv..enligt många som hamnat i det.jag är inte så påläst om detta.men är värre än en utmätning.men jag vet inte ens vilket smslån det rör sig om för det har dom inte skrivit ens.men ja vi får väll se men annars ja jag blir inte direkt skrämd om det är vad dom tror.