Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hopplöst läge...

Har rätt mycket skulder i mina ögon eftersom jag inte har nån hög inkomst och efter jag nyligen fått veta att min inkomst kommer sjunka med närmre 6000 i månaden från juli månad så finns det inget betalningsutrymme kvar.Hamnar jag hos kfgdn så blir det utmätning på cirka 1800 i månaden med den nya inkomsten på 6000 mindre per månad.Funderar om jag ska satsa på att få bort de små fram tills dess och sen släppa allt för det kommer ju inte finnas nåt kvar att betala med.Har fått igenom jämkning men den är ju bara att häva ett litet tag innan om det ska bli utmätning.De tar ju skatteåterbäringen ändå.Man får väl inte behålla det man jämkar ändå eller har jag fel?
Vad hade ni gjort?
Jag har ingen möjlighet att öka min inkomst.Visst jag kan sälja småsaker men det är hundralappar man kan få in totalt och det kan jag lika gärna lägga i en buffert för oförutsedda utgifter.De kronorna gör ingen skillnad i skulderna.

Mer detaljer behövs för att kunna hjälpa dig konkret.

Lista dina skulder, totala saldon, räntor.

Får du skatteåterbäring så går den till kfm oavsett orsaken till skatteåterbäringen

Mer detaljer behövs för att kunna hjälpa dig konkret.

Lista dina skulder, totala saldon, räntor.
Jag har inte exakta räntor men här är listan på skulder och månadskostnad.
Ferratum 46886 minst 1600
Pjum 15000 minst 931
Viaconto 15919 minst 1811
OkQ8 7500 ca 350 kr
Remember 14000 ca 836
Happy Cash 2174 minst 200
Minifinans 1250 minst 204
Avida 9942 minst 216
Creditstar 9000 minst 524
Loanstep minst 1200
Gothia 48700 minst 2000
Merax 3000 minst 500
Slantar 10000 minst 294
Klarna 13704 minst 900
Qliro 12924 minst 539
Bonprix 1112 minst 300
Cellbes 5000 minst 257
Svea 4000 minst 295

Några tips om var man ska börja eller vad man ska göra?Jag vet ju redan att om 4 månader försvinner 6000 ur kassan.

Vad har du i årsinkomst?Prova ta ett samlingslån?

Vad har du i årsinkomst?Prova ta ett samlingslån?
Har för många ff i nuläget så det finns inte en chans att få det.Har provat men inga erbjudanden överhuvudtaget.Årsinkomst är 209000 kr.Vet inte hur jag ska lyckas hålla mig flytande tills de flesta ff går ut.Det är till årsskiftet.

Okej nej då blev dina chanser genast mycket sämre.Skulle nog chansa på släppa allt är trots allt en total skuld på 220000kr ungefär.Testa sök en skuldsanering om något år

Okej nej då blev dina chanser genast mycket sämre.Skulle nog chansa på släppa allt är trots allt en total skuld på 220000kr ungefär.Testa sök en skuldsanering om något år
Hur lång tid tar det från en skuld sägs upp till inkasso och sen kfm?Vill ju inte släppa allt så det hinner bli utmätning före inkomsten sjunker.Hinner ju trots allt både få bort minifinans,bonprix,happy cash,merax. före dess.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp