Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hopplöshet

Att det går upp och ner under sin skuldsanering är ingen hemlighet.
Det är dock värt det och allt slit.
Det med hus osv är just nu och inte för alltid.
Jag har avslutat min skuldsanering och precis köpt en bostadsrätt, något jag inte trodde skulle komma.
Ta det som det är och försök att inte stressa runt saker som du inte kan förändra just nu.
Tack för fina ord. Det är precis så jag tänker 99% av dagarna, men ibland kommer det verkligen över en. Jag har "förstört" 10 år av mitt liv med spelberoende, skuldsättning etc. Jag är oerhört tacksam att vi lever i Sverige där den här chansen finns. <3

Haha nej du skrev att du hade 2 anmärkningar kvar :) spelar egentligen ingen roll under sanering då ditt kredit betyg ändå kommer att stå som pågående sanering så jag menade :)
Två BETALNINGAR kvar :facejoy:

Tack för fina ord. Det är precis så jag tänker 99% av dagarna, men ibland kommer det verkligen över en. Jag har "förstört" 10 år av mitt liv med spelberoende, skuldsättning etc. Jag är oerhört tacksam att vi lever i Sverige där den här chansen finns. <3
Denna möjlighet finns i många länder…inte bara i detta land! Just sayin’ från en som inte är så glad i detta land… ;) men såklart är även jag tacksam över möjligheten för omstart.
Blev klar med min sanering i mars. :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp