Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hoppas ni haft en god helg..

ja som rubriken lyder så hoppas jag helgen varit bra. Att vi alla fått vila lite från skulder och lån. :)
Nu är det en kort vecka igen, de är skönt!
Idag har jag tagit tag i mitt viktproblem! Jag äter inte mycket och ändå går jag upp. Läkarna säger det kan bero på stress. Men idag skrev jag in mig hos Viktväktarna och ska gå ner 25 kg! Idag är dag 1!
Känner jag behöver en förändring! Kramar till er!

Lite vila och mer huvudvärk men det som inte dödar härdar eller nåt sånt :/
Härligt med motivation :) !

Just nu är det tungt. Mår inget vidare och har idag äntligen ringt min vårdcentral. Även om det känns bättre så har jag svårt att bemöta alla skuldkänslor. Att jag inte trivs på mitt jobb gör inte saken bättre utan kan bli sittandes utan att ta mig för något. Att klara vardagen är helt omöjligt vissa dagar och jag har förstått att jag visar tydliga tecken på utmattningssymptom så jag hoppas på hjälp nu för att ta mig igenom det här. Söker nytt jobb för fullt så där kan jag inte göra så mycket mer men alla känslor vet jag into hur jag ska fixa själv. En dag i taget är det som gäller nu.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp