Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Holm/Brixo inkasso otroligt snabba…

Har nu fått inkasso krav från BMF inkasso ( brixo), hur snabba är de att skicka till KF? Hur många påminnelser får man innan de ger upp och skickar det vidare?

P.s. Har släppt mina skulder och sökt sanering….

Har nu fått inkasso krav från BMF inkasso ( brixo), hur snabba är de att skicka till KF? Hur många påminnelser får man innan de ger upp och skickar det vidare?

P.s. Har släppt mina skulder och sökt sanering….
Du får vetskap om att du har skuld hos brixo i princip dagligen. Jag har legat efter minst 2 många ggr (hutlösa avgifter så jag tror det ingår i deras affärs idé att få oss kunder att hamna sent)

Du får vetskap om att du har skuld hos brixo i princip dagligen. Jag har legat efter minst 2 många ggr (hutlösa avgifter så jag tror det ingår i deras affärs idé att få oss kunder att hamna sent)
Jo dom är väldigt på har jag märkt..
undrar mer hur lång tid det tar innan det skickar det vidare till KF?

Vad är det gärna avgifterer då? Det finns vad jag förstått begränsningar i vilka avgifter man kan lägga på vid förseningar..

Brixo verkar ha svårt att bestämma sig, först påminnelse sen inkasso sen tillbaka till påminnelse.
Är det ofta så här fram och tillbaka?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp