Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hjälper med att samla, sänka ränta och månadskostnad.

Testat alla möjliga varianter, tackat vänligt nej x många gånger, skällt på dom att dom är dum nog att ringa igen, suttit och hållit med i långa samtal och önskat mer info och liknande, för att sägs nej tack, samt bara svarat hört att det är dom och lagt bort telefonen så har dom fått suttit och pratat efter sitt manus på egen hand..
Gör som min vän och svara och säg att den personen som tillhörde detta nummer har avlidit och be dom att ta bort dina uppgifter ifrån dom.

Jag svarar och ber dom sluta ringa. Då ringer dom nästa vecka igen
Jättekonstigt. Säger du att du inte är intresserad så ska dom plocka bort ditt nummer och inte ringa mer. Men sen finns det ju typ 20 låneförmedlare. Jag har dock inte fått samtal på cirka 1 år nu sedan jag började svara och säga åt dom att ta bort mig ur systemet.

Inte bara förmedlare, de bolagen man redan är kund hos ringer för att sälja på fler tjänster.
Kommer byta försäkringsbolag pga en säljare som inte ville förstå att jag inte ville ha deras olycksfallsförsäkring också utöver de andra försäkringarna jag redan har hos dom.

Jag har "löst" problemet med att de ringer genom att ge dem ett gammalt kontantkortsnummer. Ibland när jag slår på telefonen det sitter i så får jag en drös aviseringar om missade samtal. Det kanske betyder att de inte hann med sin kvota, och nån slapp att bli störda av dem.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp