Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hjälper med att samla, sänka ränta och månadskostnad.

Hej!
Emil heter jag och jobbar själv inom låneförmedling, har precis uppmärksammat denna hemsidan och det såg ut som att väldigt många hade problem med att få ihop lånen som kan vara lite jobbigt ibland. Ställ gärna frågor ifall det är något ni undrar eller funderar över.

Mvh. Emil L

Hej Emil!
Kul med någon som jobbar på låneförmedling. Vad exakt är det du tänker att du kan hjälpa till med? Folk på forumet har extremt bra koll på hur allt funkar och i många fall även bättre koll än säljarna hos diverse låneförmedlare.
Är det så att du tänker att man ska ringa in till dig och göra en låneansökan? Jag googlade lite på Reducero och ni har inte särskilt många banker.
Berätta gärna hur du kan hjälpa till! :)

Hej!
Ja det stämmer det är väldigt många som har riktigt bra koll på denna sidan, men jag tänker att man har frågor gällande hur bankerna tänker och hur vi agerar och om de ska jämföra eller inte. Förväntar mig absolut inte att ni ska in och ansöka på vår hemsida men lite gratis rådgivning utan att göra UC kan alltid vara skönt. Även om det är gratis att prata med en rådgivare på banken så jobbar de ju på provision och rådgivaren vill ju inte direkt slösa tid för att bara prata och analysera kunds ekonomi. Så jag tänker att jag bara kan hjälpa så gott jag kan och få konsumenter att undvika att göra massa kreditupplysningar då det är väldigt många låneförmedlare som ringer runt. ha det gott!

Flikar in innan det blir som tidigare säljare från förmedlingssidor som varit aktiv här.
Lån eller låneförmedling eller försäljning av lån via forumet är inte ok.

Hej!
Ja det stämmer det är väldigt många som har riktigt bra koll på denna sidan, men jag tänker att man har frågor gällande hur bankerna tänker och hur vi agerar och om de ska jämföra eller inte. Förväntar mig absolut inte att ni ska in och ansöka på vår hemsida men lite gratis rådgivning utan att göra UC kan alltid vara skönt. Även om det är gratis att prata med en rådgivare på banken så jobbar de ju på provision och rådgivaren vill ju inte direkt slösa tid för att bara prata och analysera kunds ekonomi. Så jag tänker att jag bara kan hjälpa så gott jag kan och få konsumenter att undvika att göra massa kreditupplysningar då det är väldigt många låneförmedlare som ringer runt. ha det gott!
Jag förstår. Men med all respekt, du jobbar väl också på provision och är dessutom inte utbildad för rådgivning? Låneförmedlarna man pratar med är ju som vilka telefonförsäljare som helst. På banken är dom utbildade.

Vill också inflika att jag hoppas att ingen person ger ifrån sig för mycket information som kan hamna i fel händer, man vet aldrig vem som sitter på andra sidan..

@Emil Lindqvist vi har haft dåliga erfarenheter av detta kan man sammanfatta det som.

I vilket fall, har en fråga. Har antalet godkända lån gått ner senaste månaderna kontra förra året?

Har löptiderna eller belopp förändrats på senare tid generellt?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp