Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hjälpa varandra - Köp och sälj Telia Finance

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Intresserad av ett par AirPods Pro.Gärna oöppnade PMa om ni har :)

Säljer
2 par airpods med laddningsetui (från annan sida än Telia)
2 st Urbanears Plattan 2 BT

Allt är nytt och oöppnat, kvitto finns!​

Helt ny Samsung A51 inkl laddare och fodral säljes för 1500 kr

Säljer en Apple 12 Pro Pacific Blue och 128 GB. Kvitto finns och luren skickas med spårbart och rekommenderat. Prisidé: 9000 kr. Skriv ett PM vid intresse.

<Säljes Presentkort på INET> Hej alla. Jag har ett presentkort (Digitalt E-presentkort) alltså inte ett fysiskt presentkort, räcker med en kod. Presentkortet är på butiken: Inet se butik: INET.SE https://www.inet.se/
Värde: 10.000 SEK :-

Då jag har absolut NOLL intresse i utbudet i Inets butik efter att ha hittat en Iphone redan väljer jag sälja presentkortet.

Säljes för 7000 :-
Tjäna 3000:-

En gåva till någon på Lånforum som antingen behöver något från Inet eller vill tjäna lite på detta.

OBS:
Om du är trovärdig person och bra rykte på forumet är jag mer än villig gå först.
Är du inte trovärdig är jag mer än villig hitta någon som kan agera mellanhand i detta byte, exempelvis kanske någon trovärdig på forumet som ägaren självt om han är villig ställa upp på det (Lånforum.se) Eller exempelvis Terry på forumet. Alternativt att du betalar och sedan får du kortet direkt då det är endast en kod som behövs.

Kan även mötas upp IRL.

Först till kvarn. Inget prutande då jag känner jag redan satt ett väldigt lågt pris men tänker inte vara petig kring ett kort som jag i princip fick gratis, samt inte har behov av.

Någon som är intresserad av en Ipad 10th generation. 128 gb, både wifi och 4g kompatibel. Space gray. Sparsamt använd under sommaren. Inga skavanker och funkar prima. Nypris var 5500. Öppen för bud! Inköpt i juni

Någon som är intresserad av en Ipad 10th generation. 128 gb, både wifi och 4g kompatibel. Space gray. Sparsamt använd under sommaren. Inga skavanker och funkar prima. Nypris var 5500. Öppen för bud! Inköpt i juni
Har även en helt ny Motorola edge 6+ 128gb. Oöppnad förpackning. 2200 vill jag ha för den

Köp både Ipad och telefon för 5 lax vid snabb affär

<Säljes Presentkort på INET> Hej alla. Jag har ett presentkort (Digitalt E-presentkort) alltså inte ett fysiskt presentkort, räcker med en kod. Presentkortet är på butiken: Inet se butik: INET.SE https://www.inet.se/
Värde: 10.000 SEK :-

Då jag har absolut NOLL intresse i utbudet i Inets butik efter att ha hittat en Iphone redan väljer jag sälja presentkortet.

Säljes för 7000 :-
Tjäna 3000:-

En gåva till någon på Lånforum som antingen behöver något från Inet eller vill tjäna lite på detta.

OBS:
Om du är trovärdig person och bra rykte på forumet är jag mer än villig gå först.
Är du inte trovärdig är jag mer än villig hitta någon som kan agera mellanhand i detta byte, exempelvis kanske någon trovärdig på forumet som ägaren självt om han är villig ställa upp på det (Lånforum.se) Eller exempelvis Terry på forumet. Alternativt att du betalar och sedan får du kortet direkt då det är endast en kod som behövs.

Kan även mötas upp IRL.

Först till kvarn. Inget prutande då jag känner jag redan satt ett väldigt lågt pris men tänker inte vara petig kring ett kort som jag i princip fick gratis, samt inte har behov av.
Jag är nog intresserad av detta.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp