Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hjälpa varandra - Köp och sälj Telia Finance

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hejsan alla på denna avdelning på Forumet.

Telefon jag har till salu: Apple Iphone 11 (128GB)
*Inte köpt via Telia. Det är min egna jag använt i dryga månader tills jag uppgraderade. Köpt via Apples egna nätbutik.

Batterikapacitet 95%
Ingen skråma/ingen defekt varken på baksida eller framsida av telefonen.
Skick: Nyskick

Orderkvitto etc tilldelas gärna vid förfrågan.
Originalbox finns kvar.

Du betalar:
Swish, Banköverföring eller möts upp om vi bor samma område.

Citera, eller PM:a vid frågor.

https://www.apple.com/se/shop/buy-iphone/iphone-11/6,1-tumsskärm-128gb-svart

Här kan du läsa om telefonen/jämföra etc.

Hejsan alla på denna avdelning på Forumet.

Telefon jag har till salu: Apple Iphone 11 (128GB)
*Inte köpt via Telia. Det är min egna jag använt i dryga månader tills jag uppgraderade. Köpt via Apples egna nätbutik.

Batterikapacitet 95%
Ingen skråma/ingen defekt varken på baksida eller framsida av telefonen.
Skick: Nyskick

Orderkvitto etc tilldelas gärna vid förfrågan.
Originalbox finns kvar.

Du betalar:
Swish, Banköverföring eller möts upp om vi bor samma område.

Citera, eller PM:a vid frågor.

https://www.apple.com/se/shop/buy-iphone/iphone-11/6,1-tumsskärm-128gb-svart

Här kan du läsa om telefonen/jämföra etc.
Hoppas kommande månader blir mindre dryga..... (kunde inte låta bli, sorry)

Hoppas kommande månader blir mindre dryga..... (kunde inte låta bli, sorry)

Vad tar du för 1 skämt? 1000 kr? Jag är redo betala.

OnT telefonen finns kvar för de intresserade är inte av större behov utav telefonen hellre få några tusen än att den ska sitta damma, vid intresse slå till gärna med ett pris så tar vi det därifrån.

Hej,

Jag har nu beställt 3st iPhone 12 PRO 128GB - Graphite samt en iPhone 12 64GB svart. Säljer alla dessa till väldigt överkomliga priser. De är beställda från Telia Finance.

iPhone 12 PRO - 8000kr
iPhone 12 - 6500kr

Hej,

Jag har nu beställt 3st iPhone 12 PRO 128GB - Graphite samt en iPhone 12 64GB svart. Säljer alla dessa till väldigt överkomliga priser. De är beställda från Telia Finance.

iPhone 12 PRO - 8000kr
iPhone 12 - 6500kr

sälj till swappie om du ändå ska sälja för de priserna då får du mer

Vad tar du för 1 skämt? 1000 kr? Jag är redo betala.

OnT telefonen finns kvar för de intresserade är inte av större behov utav telefonen hellre få några tusen än att den ska sitta damma, vid intresse slå till gärna med ett pris så tar vi det därifrån.

Mina skämt är alltid gratis, men OnT, tror inte folk som är intresserade får ut så mycket av beskrivningen " använd dryga månader" det var väl kanske så att jag ville påpeka det och skämta samtidigt, men du verkar vara en allvarlig typ och vi är alla olika. Jag önskar dig lycka till med försäljningen och en trevlig helg.

Mina skämt är alltid gratis, men OnT, tror inte folk som är intresserade får ut så mycket av beskrivningen " använd dryga månader" det var väl kanske så att jag ville påpeka det och skämta samtidigt, men du verkar vara en allvarlig typ och vi är alla olika. Jag önskar dig lycka till med försäljningen och en trevlig helg.

Förstår :) Kan vara bra veta dock att den är använd i ett par månader, men skicket är det viktiga, samt batterikapaciteten.

Men insåg det är för många som säljer här, blir nog att behålla eller sälja på Tradera möjligtvis.

Detsamma ha en trevlig helg Abbe.

Hur mycket kan jag få för en iPhone 12 Pro Max 256GB Grafitgrå? Oöppnad i kartong så klart. Skulle behöva få till en riktigt snabb affär...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp