Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hjälpa varandra - Köp och sälj Telia Finance

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta bort den här tråden istället, ingen köp o säljsida det här! Finns det andra sidor för..

Det är väl också en hel drös som blivit blåsta här inne?

Jag har gjort affärer med 3 andra utan problem...så varför ta bort något bara för att någon missköter sig!?Denna med svalan löste sig också, men var ju inte direkt som det var tänkt, jag låg ute med nästan 10k och större delen av familjen får en försenad julklapp, det är väl det som retar mig mest, att i dessa juletider inte håller det man lovar, för att sedan en vecka sedan skicka tillbaka pengarna och skylla på att man var en mellanhand, kan mycket väl vara så, men är man en mellanhand så är det ju dessvärre den personen som är huvudansvarig att saker kommer fram...

Jag har gjort affärer med 3 andra utan problem...så varför ta bort något bara för att någon missköter sig!?Denna med svalan löste sig också, men var ju inte direkt som det var tänkt, jag låg ute med nästan 10k och större delen av familjen får en försenad julklapp, det är väl det som retar mig mest, att i dessa juletider inte håller det man lovar, för att sedan en vecka sedan skicka tillbaka pengarna och skylla på att man var en mellanhand, kan mycket väl vara så, men är man en mellanhand så är det ju dessvärre den personen som är huvudansvarig att saker kommer fram...
Inte bara du som blivit lurad, hur många som helst

Jättetråkigt när nån blir lurad :( man får inte va naiv o tänka att man inte kan bli lurad även här inne på forumet tyvvär ,,,, pengar får människor o göra dem mest sjuka saker ,,,, hoppas ni alla får en god fortsättning på julen nu o ta hand om varandra

Det finns ju oärliga människor överallt. Jag hoppas och tror att de flesta här inne försöker klura ut ekonomin på bästa möjliga ärliga sätt. Men samtidigt är det ett forum där många har en väldigt hårt ansatt ekonomi så det gäller kanske att vara lite extra försiktig. Men som på alla andra ställen så ska man inte behöva plocka bort eller stänga något för att det finns en del ruttna ägg ett sätt är ju att mötas irl och på så sätt kanske undgå att bli lurad. En buss biljett eller en bilresa på ex antal mil kanske ändå blir bra värt med de rabatterade priser en del erbjuder här.

Hej har en ny macbook om någon är intresserad mvh mats

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp