Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hjälpa varandra - Köp och sälj Telia Finance

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Det hoppas jag inte du gör, men om det är så, verkar du få dö glad iaf.

Det var omtänksamt av dig! Men du... Allvarligt? Förväntar du dig att någon ska betala en vara flera månader i förskott och sedan, med bara ditt ord som garanti, förvänta sig att du kommer hålla ditt löfte? Oavsett hur goda dina intentioner är kan det hända väldigt mycket däremellan som gör att du inte kan hedra ditt löfte. Hur som helst, i mina öron skriker ditt inlägg bedrägeriförsök! Ser du inte det själv?

Det var omtänksamt av dig! Men du... Allvarligt? Förväntar du dig att någon ska betala en vara flera månader i förskott och sedan, med bara ditt ord som garanti, förvänta sig att du kommer hålla ditt löfte? Oavsett hur goda dina intentioner är kan det hända väldigt mycket däremellan som gör att du inte kan hedra ditt löfte. Hur som helst, i mina öron skriker ditt inlägg bedrägeriförsök! Ser du inte det själv?
Jag förväntar mig ingenting, det är ett erbjudande som är valfritt att nappa på.
Jag behöver få loss pengar nu, och går inte det har jag en trevlig enhet som väntar på mig i feb.
För min del kan inget hända då varan redan är bokad och upplagd via qliro.
Man får en kraftig rabatt just pga väntetiden.
Inte konstigare än så.

Jag förväntar mig ingenting, det är ett erbjudande som är valfritt att nappa på.
Jag behöver få loss pengar nu, och går inte det har jag en trevlig enhet som väntar på mig i feb.
För min del kan inget hända då varan redan är bokad och upplagd via qliro.
Man får en kraftig rabatt just pga väntetiden.
Inte konstigare än så.

Då får jag önska dig lycka till! Vem vet, vi kanske ses i något annat sammanhang längre fram?

Då får jag önska dig lycka till! Vem vet, vi kanske ses i något annat sammanhang längre fram?
Det tackar vi för.
Btw, skulle det vara ett bedrägeriförsök så vore det väl klokt att använda en lättsåld vara som folk kan få nu.
Ja vem vet, världen är liten. Har du en förkärlek till finöl och vägarna förbi Småland så kan allt hända.

Det tackar vi för.
Btw, skulle det vara ett bedrägeriförsök så vore det väl klokt att använda en lättsåld vara som folk kan få nu.
Ja vem vet, världen är liten. Har du en förkärlek till finöl och vägarna förbi Småland så kan allt hända.

Svaret är faktiskt ja på båda frågorna, men det var inte det jag syftade på...

iPhone 11 - 64gb Svart, 4500:-
iPhone 11 - 128gb Svart 5500:-
AirPods Pro - 2st - 1600:- styck eller 3000:- för båda
Apple Watch 5 44mm - 3000:- styck

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp