Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hjälpa varandra - Köp och sälj Telia Finance

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Han få tills på fredag på sig, skrev imorse att han hade löst det så man får hoppas. Men annars är det en anmälan och vi vet ju alla vem han är. Leverar han så ber jag såklart om ursäkt.
Ska du be om ursäkt ifall du får en vara en vecka sent (efter att ha betalt)? Detta efter påtryckningar? Nä du ska inte be om ursäkt.

Vill tacka loo för tålamodet, ni andra verkar inte må så bra. Helvete vilka idioter. Tänker inte bemöda mig försöka förklara för er vad som hände, verkar tämligen döfött. Den enda som köpt en telefon här inne ifrån mig är loo och den kommer han få i dagarna. Önskar er alla lycka till i livet, för här inne har jag gjort mitt - det var inte mycket men samtidigt alldeles för mycket.

Kan det var så att det såldes en telefon som inte fanns, men som köpts in i efterhand isåfall.

Vill tacka loo för tålamodet, ni andra verkar inte må så bra. Helvete vilka idioter. Tänker inte bemöda mig försöka förklara för er vad som hände, verkar tämligen döfött. Den enda som köpt en telefon här inne ifrån mig är loo och den kommer han få i dagarna. Önskar er alla lycka till i livet, för här inne har jag gjort mitt - det var inte mycket men samtidigt alldeles för mycket.
Du behöver inte förklara eftersom det är skitenkelt att förstå varför man inte köper grejer av dig. Hej då!

this isn't the airport no need to announce your departure

Senast redigerad av en moderator:
Sådär, iPhone är påväg fått referenser nummer så kan spåra paket.
Så ber om ursäkt.

Har Airpods PRO om någon är intresserad.

Sådär, iPhone är påväg fått referenser nummer så kan spåra paket.
Så ber om ursäkt.

varför ska du be om ursäkt.. hade du inte dragit igång nåt här och hotat med polisanmälan så hade du troligtvis inte haft iPhone på g nu till dig..

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp