Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hjälpa varandra - Köp och sälj Telia Finance

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Skicka pm vid intresse. Jag skickar enbart.

Mvh
Ok synd, vågar inte chansa där tyvärr då, lite för ny medlem för att känna den tiliten.
Hoppas du får sålt på annat håll :)

Tänk på att förr eller senare kommer bedragare dyka upp här. Betala aldrig i förskott. Blocket har gjort det svårare för bedragare så de söker sig till andra ställen att utföra sina bedrägerier på.

Tänk på att förr eller senare kommer bedragare dyka upp här. Betala aldrig i förskott. Blocket har gjort det svårare för bedragare så de söker sig till andra ställen att utföra sina bedrägerier på.
Där kom den också

är det konstigt att man uppmanar folk att inte betala i förskott? Speciellt till en helt ny medlem som ingen känner? Om du läser lite längre bak i tråden så ser du att ett flertal har blivit lurade här just av nya medlemmar.
Där kom en polis till.

Har en ny oanvänd iPhone 11 64 GB med plasten kvar. Jag behöver snabba pengar till hyran, vad får jag för den här???

Där kom en polis till.
Du skrev ju att du inte vill träffas för att överlämna varan. Tycker du själv att det är konstigt att folk blir lite misstänksamma? Själv föredrar jag att träffas, både som köpare och säljare så att varan kan kontrolleras.

Det går väl inte att ge kvitto när man säljer något man köpt på avbetalning hos Telia? Får man inte sälja en ny mobil på tradera utan kvitto? Någon som vet?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp