Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hjälpa varandra - Köp och sälj Telia Finance

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Helt rätt men eftersom jag inte kunde skicka paketet själv så fick jag tyvärr lita på en i efterhand opålitlig vän så insåg direkt att inget kommer komma fram och skrev då till Kalaskulan att han ska slippa oroa sig för sina pengar och betalade tillbaka direkt.
Förstår dock inte hur du kan be en vän skicka ett sånt viktigt paket när det ändå gäller forumet , för ett sånt paket måste man bara veta att det ska komma iväg !

Förstår dock inte hur du kan be en vän skicka ett sånt viktigt paket när det ändå gäller forumet , för ett sånt paket måste man bara veta att det ska komma iväg !

Fick förhinder och bad en "vän" fixa det smidigt åt mig. Det sket sig fullständigt, swishade tillbaka så fort jag insåg vad som hänt och bad om ursäkt.

Nu tänker jag inte kladda mer i denna tråden då jag har gett min syn på saken och har dessutom inget mer att sälja så blir bara off topic. Tack för mig och ha en skön kväll :)

iPhone 11 64 svart ny men öppnad förpackning. Ge bud via pm. Skickas dagen efter betalning med spårbart paket. Alt hämtas på plats.

Är där något specifikt någon är ute efter så säg till, ska in och beställa där i dagarna! PM!!

Mina felbeställda airpods ligger här hemma än då jag inte blivit färdig att lägga ut dom på tradera.... Nån som är sugen så hojta till :)

Fortfarande på jakt efter AirPods :D

Jag vet inte, jag vill ha AirPods :D

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp