Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

hjälpa med att samla skulder och bli av med dom.

Ja, det bästa lösningen är att du hittar ett jobb. Så här kommer du bara att gå mer i skiten tro mig. Du har inte så höga skulder som du tror, när du hittat bättre arbete kommer allt lösa sig snabbare. Det kanske bli tufft nu, men det är bättre att det är tufft nu än att de blir tuffare en längre tid. Om du behöver hjälp så finns jag alltid här, du kan skicka privat meddelande till mig när du vill.
Tack för stöd.absolute jag har av mig om det är nåt

Ja, det bästa lösningen är att du hittar ett jobb. Så här kommer du bara att gå mer i skiten tro mig. Du har inte så höga skulder som du tror, när du hittat bättre arbete kommer allt lösa sig snabbare. Det kanske bli tufft nu, men det är bättre att det är tufft nu än att de blir tuffare en längre tid. Om du behöver hjälp så finns jag alltid här, du kan skicka privat meddelande till mig när du vill.
Tack naki för stöd och alla svar

Hej grabbar ee ni kvara? Lite uppdate, ja har börjat arbeta dock ca 80%.Och vissa uc har börjat försvinner dock det ser inte bra till 100%..Men en fråga ja vill ställa till er, hur funkar detta med medsökande? jag några som är fast anställd och har bra ekonomi som kan hjälpa.
Min fråga är har man medsökande, kan det hjälpa med få bättre ränta? Eller kan det att bli beviljad att samla lån.
Alla svars uppskattas

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp