Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hjälp vilken lättnad!! Fick äntligen en avbetalningslant av vivus

Alla här har säkert sätt mina inlägg om vidriga vivus. Jag har ett lån på 17 tusen hos vivus som dom hotat o skickat te kronofogden,har bönat o bett om avbetalningsplan men nej. Idag mailade jag dom för hundrade gången o bad om en avbetalnings plan....o ja sa att ja får tillbaka på skatten 8 tusen o kan sätta in extra osv....dom bad mig ringa upp dom o fick te svar av en as trevlig handläggare att de e klart du kan få en avbetalnings plan....välj själv vad du kan betala...går 1200kr bra varje månad? Ja va så nära o bryta ihop för ja va så jävla glad o nu sitter ja i bilen o bölar....en stor tung sten från mitt bröst har lättat och all oro att vakta brevlådan nu kan ja ta mina skatte pengar o unna mig lite annat en o betala te vivus men kommer sätta in hälften iaf.

Så alla ni som har svårt o betala tillbaka te vivus.....tjata o tjata om avbetalnings plan

Vad skönt... och förstår att du bölar... det är av alla anspänningar. Stor seger!

Grattis tussan bra jobbat, glad att någon fixar det. Själv kommer jag släppa allt och när dom väl ringer så kommer dom få sig vad dom förtjänar att höra och kommer säga hota bäst ni vill bara o skicka skiten

Härligt att läsa tussan blir så glad att du äntligen fått en chans att bli av med Vivus. Jag var i samma situation som dig när jag hade län hos Vivus och Onea förlängde 1 år hos båda innan jag kunde tjata mig till en avbetalningsplan. Så jag förstår känslan av glädjetårar och lättnaden du känner när du till sist lyckades och att du orkade kämpa så länge. Nu kan du njuta av våren och sommaren utan att behöva oroa dig för dessa skurkar.

Jo jag är så glad o lättad....finner inga ord. Har fått en avbetalnings plan som ja kommer att klara av o skatte pengarna kommer jag ta o betala bortt alla små skulder..sen hoppas jag o gå ett samlings lån nån gång i framtiden så ja kan betala bort Cash2you cashbuddy o ferratum:( allt som allt där 55 tusen :(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp