Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hjälp vid seperation. Barn. Skulder.

Tack för era svar.
Jag har ett jobb, inkomst 32000. Utmätning. Får ut ca 12.
Kan kronofogden sänka min utmätning när jag flyttar?

Är det någon som har erfarenhet av att socialen på något sätt hjälp till med att hitta boende?

Läs på om sambolagen

Kontakta soc för att se om de kan hjälpa med lägenhet

Kolla privata hyresvärdar.

Har du inkomst?
Ska ni dela lika på barnen?
Har du erfarenhet av soc?
Kan de eventuellt hjälp till med sånt.

Inkomst ja, men utmätning på den.

Ja, vi ska dela lika på barnen.

De kan de, de kanske är personen som är tvungen och flytta som har problem också som ställt till de för familjen
Ja det är jag som ställt till det.
Men det finns ibget missbruk eller på något sätt en hotfull situation.

Tack för era svar.
Jag har ett jobb, inkomst 32000. Utmätning. Får ut ca 12.
Kan kronofogden sänka min utmätning när jag flyttar?

Är det någon som har erfarenhet av att socialen på något sätt hjälp till med att hitta boende?

Den räknas om med dig som ensamstående och din nya bostadskostnad oavsett om det blir höjning eller sänkning.

Har du erfarenhet av soc?
Kan de eventuellt hjälp till med sånt.

Inkomst ja, men utmätning på den.

Ja, vi ska dela lika på barnen.
Jag gjorde så när jag separerade att jag skickade till alla hyresvärdar i kommunen, finns ofta listor på de på kommunens hemsida och förklarade situationen att jag va tvungen att hitta boende snabbt och att jag hade barn. Och riskerade hamna på backen. Visst är ej hos fogden men vissa hyresvärdar bryr sig ej så mkt om det

Jag gjorde så när jag separerade att jag skickade till alla hyresvärdar i kommunen, finns ofta listor på de på kommunens hemsida och förklarade situationen att jag va tvungen att hitta boende snabbt och att jag hade barn. Och riskerade hamna på backen. Visst är ej hos fogden men vissa hyresvärdar bryr sig ej så mkt om det
Tack för svar.

Hur var responsen ifrån värdarna fick du något napp?

Hur var responsen ifrån värdarna fick du något napp?
Ja jag fick napp men de är ett antal år sedan en stor privat på orten fick en 4:a direkt tog mig före pga av min situation de va väldigt bra respons vissa har hjärta

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp