Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hjälp! Vad tror ni? Beviljat lån med min UC?

Vet inte riktigt om jag kan vänta, jag vill det, men samtidigt så riskerar jag fler ärenden hos inkasso då jag är sen med vissa 2-3 månader. Har dessutom några där just nu med och ett föreläggande. Känns som att allt är så splittrat med mina lån att jag snart inte har koll på dem.
Vad tycker du?
nu kan jag även se inkomsten uppdaterad i det stora hela med! :)
Du har verkligen chans att få erbjudande. Men som MIssGrace säger så borde du vänta. Om du har lån som riskerar få missköt kredit då borde du söka, men om inte så borde du vänta.

Jag har 7 ff och samtliga går ut i januari. Var så dum och fick dessa inom loppet av 1 vecka.
Man vet inte till 100 vilka som ger misskött kredit och inte, många långivare brukar hota med sånt. På så sätt är man ändå lite orolig. Kommer förmodligen testa på lendo idag

Liten uppdatering, sökte på Lendo och fick direkt ett erbjudande av Avida på 100k till 19% effektiv ränta… många som nekat också.
Sökte du 100k eller högre och fick erbjudande 100k? Hur mycket lån har du sydligt hos UC ?

Sökte du 100k eller högre och fick erbjudande 100k? Hur mycket lån har du sydligt hos UC ?
46 000 synligt på UC men runt 100k utanför. Jag sökte dock 150k. Ville samla ihop alla lån till ett.
Nu har jag ett erbjudande från Remember med som erbjuder hela summan till 22%.
behöver ett lån med mindre ränta dock.. Vad händer om man söker ett privatlån via Advisa nu med? Lär man få avslag från samtliga långivare?
När jag sökte på Lendo så sökte jag samlingslån på 150k under 12 år.

Om jag vore dig så skulle jag ta remember eftersom det är hela summan. Och sedan när du i januari har ännu bättre betyg så kan du söka igen.

46 000 synligt på UC men runt 100k utanför. Jag sökte dock 150k. Ville samla ihop alla lån till ett.
Nu har jag ett erbjudande från Remember med som erbjuder hela summan till 22%.
behöver ett lån med mindre ränta dock.. Vad händer om man söker ett privatlån via Advisa nu med? Lär man få avslag från samtliga långivare?
När jag sökte på Lendo så sökte jag samlingslån på 150k under 12 år.
Sök inte hos Advisa, du kommer bara få en till onödig ff då du kommer vara nekad då du har sökt hos Lendo.

Du kommer troligtvis inte få bättre erbjudande än så här. Pga mindre bra Uc och många FF.

Räntorna är så här höga när man inte har så bra betyg tyvärr. Men se det som en möjlighet att städa upp din UC över tid och få bort dina skulder som riskerar att ställa till det ännu mer.

Tack hörni!! :)
Jag skippar Advisa då. Bör man vänta in besked från resterande banker? Vet inte hur sånt fungerar, kan det trilla in nya erbjudanden med tiden?
Känns som att de som inte svarat ännu kommer alla att neka?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp