Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hjälp! Vad ska jag söka?

Hej, skulle behöva samla lån, har jag någon chans med dessa förutsättningar?

Inga betalningsanmärkningar
Strax över 300000 i inkomst 2016
Underskott av kapital: 43000
19 uc, varav 9 från bank norwegian (korkat, jag vet, sökt upplåning med varierande resultat)

Har jag någon chans att få ett samlingslån på ca 150 000? Isf, vilken förmedlare ska jag använda mig av och hur mycket är rimligt att söka? (Ju mer desto bättre)

Stort tack för hjälpen i förhand, är lite vilsen i den här djungeln.

Vad har du för UC betyg? Kolla Min UC eller Kreddy.

Låter inte helt orimligt, Lendo och uppge att lösa allt som syns på UC i lånet. När är senaste UC tagen?

22.3% konstigt nog, vad baseras detta på? Har aldrig haft problem med att betala i tid ..
Senaste uc är från 5 oktober, innan det augusti och sen längre bak.

Är det helt kört med 22.3?
Tack igen

När går förfrågningar ut? Du skulle behöva få ner de för att ha större chans. Jag har lånat hos lendo nyligen, men jag hade 2 förfrågningar. Jag önskar dig stort lycka till, jag har via forumet också sett att flera fått möjlighet via balanzia, jag har ingen egen erfarenhet dock.

22.3% konstigt nog, vad baseras detta på? Har aldrig haft problem med att betala i tid ..
Senaste uc är från 5 oktober, innan det augusti och sen längre bak.

Är det helt kört med 22.3?
Tack igen

Tror dina förfrågningar sänder upp betyget . Du har ganska många med 19 st . Vänta tills några försvinner om du kan

Tvåsiffrigt antal förfrågningar drar upp betyget rejält, helst ska man ner under 5 för att få en vettig ränta, även om det inte är ett måste för att kunna få ett lån. Du har också relativt högt underskott i förhållande till din inkomst.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp