Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

hjälp vad händer vid skuldsanering många frågor

Har du barn betyder det inte per automatik att du får 3 år betalplan så du vet. Det är en ren lögn av personen som skrev det.

Nä, men chansen ökar att du får en kortare betalplan. Det var jag som var för snabb på tangentbordet :)

Har du barn pågår inte saneringen i fem år. Du får dispens då. Har man inte barn innan man söker skuldsanering så försöker man att skaffa det för att inte behöva betala i fem år.
Så är det absolut inte.

Hahahha. Kaffesump har stora bekymmer med att vissa utsatta barnfamiljer för barnens skull (Inte föräldrarnas) ska få betala 3 år istället för 5. För att barn inte ska växa upp i fattigdom. Alltså mycket kan man störa sig på i samhället men detta är i paritet med att man tycker det är idiotiskt att bevara Amazonasskogen eller donera till en vattenbrunn i Afrika. Obegripligt faktiskt.

Haha, så vi får allt rätt..

Har barn och har 5år betalningsplan, sanering är 5år minimum, skaffa inte barn för skuldsaneringen, herregud.

och för @Lasseman skuldsanering kan inte förlängas om du begär omprövning, dock kan den göra det om en borgenär begär det, något att tänka på, när du ifrågasätter omprövningar :)

Haha, så vi får allt rätt..

Har barn och har 5år betalningsplan, sanering är 5år minimum, skaffa inte barn för skuldsaneringen, herregud.

och för @Lasseman skuldsanering kan inte förlängas om du begär omprövning, dock kan den göra det om en borgenär begär det, något att tänka på, när du ifrågasätter omprövningar :)
Tror du adresserar fel nu va? Jag har i många inlägg under flera år informerat om precis just det..

Hade du barn när du sökte om skuldsanering? Om ja, hur många?

Jag har 3 barn. Har inte kortare betalplan.

Så nej, barn betyder inte alltid kortare betalplan

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp