Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hjälp! Vad händer med uc?

Loggade nyss in på min uc och ser till stor förvåning att tot skuld blancolån= 900 tkr..!
Rätta summan är över 1,2 m..
kollade igenom och alla är med i listan och uppdaterade nu sista Sep. Vet någon här om ngr lån möjligen tagits bort från uc? Har bla northmill och Tfn banken, är väl dom jag har som jag skulle kunna tänka mig?
Väldigt synd att jag för en v sedan gjorde en ansökan men fick inget, då hade jag velat ha dessa siffrorna. Eller om det är ngn bugg tillfälligt? Dock aldrig varit med om..

Loggade nyss in på min uc och ser till stor förvåning att tot skuld blancolån= 900 tkr..!
Rätta summan är över 1,2 m..
kollade igenom och alla är med i listan och uppdaterade nu sista Sep. Vet någon här om ngr lån möjligen tagits bort från uc? Har bla northmill och Tfn banken, är väl dom jag har som jag skulle kunna tänka mig?
Väldigt synd att jag för en v sedan gjorde en ansökan men fick inget, då hade jag velat ha dessa siffrorna. Eller om det är ngn bugg tillfälligt? Dock aldrig varit med om..
Hej, men du måste sakna något lån? Hur kan de vara med alla om du saknar en på 300t :)

Verkar vara lite buggar fortfarande.

Undersökte närmare och detta kanske kan vara nytta för andra att veta..
Såg senare att mitt Remember lån saknades( skuld 360 t ca) och stod även som avslutat i listan 30/9-21. Panik ringde jag till Remember, saken är att jag fått en tillfällig betalplan med lägre amortering t.om årsskiftet och med start Sep månad. Dom bekräftade bara att allt var i sin ordning och att ” det kunde bli så” när man gör en tillfällig annan betalplan. Är inte ledsen för det, kanske t.om kan ge ngr förutsättningar dessa månader som annars är typ kört.

Hmmm det var som fan. Visste inte att dom försvinner ifrån UC när man gör den justeringen!

Hmmm det var som fan. Visste inte att dom försvinner ifrån UC när man gör den justeringen!

Inte jag heller.. lät helt otroligt! Blev först helt nojig över att det blivit ngn miss ang min betalplan, att dom inte noterat betalning och sagt upp lånet typ..
Men så var det ju inte alls. Har för övrigt även haft tillfällig betalplan hos Ikano men det blev inte så. Så blir intressant och se nu till Dec om det fortgår så:)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp