Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hjälp trillat dit igen

Hej, jag hoppas att det känns lite bättre idag! förstår att du känner dig nedslagen av det som hänt men det värsta du kan göra är att definiera dig som dålig och ge upp bara för att du gjort ett misstag. Misstag är till för att rättas.
Ge inte upp :) Vi gör idiotiska saker ibland men vi är inte idioter för det. Och att du trillat dit igen och spelat bort dina pengar har att göra med ditt spelberoende. Kanske orkar du ringa och boka tid med skuldrådgivaren i din kommun idag?
Själv samlar jag mig för att ringa till Kfm. Vivus får vänta ett tag till.
kram!

Hej, jag hoppas att det känns lite bättre idag! förstår att du känner dig nedslagen av det som hänt men det värsta du kan göra är att definiera dig som dålig och ge upp bara för att du gjort ett misstag. Misstag är till för att rättas.
Ge inte upp :) Vi gör idiotiska saker ibland men vi är inte idioter för det. Och att du trillat dit igen och spelat bort dina pengar har att göra med ditt spelberoende. Kanske orkar du ringa och boka tid med skuldrådgivaren i din kommun idag?
Själv samlar jag mig för att ringa till Kfm. Vivus får vänta ett tag till.
kram!
Kram till dig med ❤️

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp