Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hjälp! Swedbank Kreditkort

Hej på er som läser detta :)
Vad har ni för erfarenhet av kreditkortet? Blev beviljad 30 000 kr och avtalet är signerad, men ingen form av bekräftelse via mail eller sms? Loggar jag in på mina sidor på banken så ser jag ingenting heller? Hur funkar det?
Var på mina sidor kommer man kunna se saldot och avier?
Många frågor men jag hoppas ni kan hjälpa till med att svara på det ni vet. :)
Johanna

Hos Swedbank finns en egen kategori i menyn som heter "Kort". Där kan du se både ditt/dina debit- och kreditkortet/n.

Hos Swedbank finns en egen kategori i menyn som heter "Kort". Där kan du se både ditt/dina debit- och kreditkortet/n.
Tack! Såg det nu. Ska det synas direkt eller tar det ett tag? Inget än så länge och det har gått snart ett dygn

Ja
Tack! Såg det nu. Ska det synas direkt eller tar det ett tag? Inget än så länge och det har gått snart ett dygn
Jag minns tyvärr inte, var så länge sedan jag fick mina kort, men det är säkert i sin ordning och tar några dagar. Det är ju helg nu och det är Entercard som sköter korten så det är säkert lite som ska "fixas" innan allt är på plats :)

För AVI (e-faktura) i banken så måste du förmodligen registrera e-faktura - Logga in via datorn på internetbanken med bankid.

I menyn till vänster trycker du på: "Betala och överföra"
I undermenyn så trycker du "e-faktura"
Sen trycker du till höger om plusstecknet: Lägg till e-Faktura"
I "sök företag" så skriver du in vilket kort du har - Någon av nedan 3 följande:

- Kreditkort Mastercard
- Mastercard Guld
- Mastercard Platinum

Sen trycker du på sök och sedan pilen som kommer upp

1737300342538.png

Sen trycker du på "Lägg till"
Sen trycker du på "Okej, gå vidare"
Välj: "e-faktura med lägst belopp att betala (3% av skulden)."
Sen klicka på knappen "anmäl"

Då kommer du se väldigt tydligt i appen under "Att Betala" när fakturan kommit in och allt är ifyllt så att det bara är att godkänna om du inte vill ändra belopp/datum etc.
Eller när du loggar in via datorn så ser du också direkt på första sidan under välkommen "E-fakturor att betala"

Tack snälla ni för svaren! Hittade allt kring e-faktura. Ska lägga till det så fort man kan se kreditkortet på mina sidor.
Kundtjänst kunde inte se att en ansökan var bekräftad eller ens nekad/beviljad. Så får ringa till Entercard och kolla imorgon :)
Brukar det vara såhär med kreditkort att det tar tid att ens kunna se något över huvudtaget?

Tack snälla ni för svaren! Hittade allt kring e-faktura. Ska lägga till det så fort man kan se kreditkortet på mina sidor.
Kundtjänst kunde inte se att en ansökan var bekräftad eller ens nekad/beviljad. Så får ringa till Entercard och kolla imorgon :)
Brukar det vara såhär med kreditkort att det tar tid att ens kunna se något över huvudtaget?
Har du fått ditt kort och hur lång tid tog de?

Ja, fick det efter en vecka. Kunde lägga till kortet på Apple Pay efter 2 arbetsdagar

Stod med under fliken ”kort”. Tryckte på kortet och la till på Apple Pay

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp