Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hjälp, orkar inte längre....

Fan Lasseman, du kan vara riktigt hård ibland.

Det är väl bara att säga att skotern fick bli ett byte, en betalning på en privatskuld. Han har inte tänkt sticka från sina skulder, tycker faktiskt du skrämmer honom lite väl, istället för att åtminstone komma på en lösning på det hela.

Fan Lasseman, du kan vara riktigt hård ibland.

Det är väl bara att säga att skotern fick bli ett byte, en betalning på en privatskuld. Han har inte tänkt sticka från sina skulder, tycker faktiskt du skrämmer honom lite väl, istället för att åtminstone komma på en lösning på det hela.
Absolut, det kan dock behövas när en dålig ide dessutom rekommenderas av jag minns inte vem som ungefär det bästa som man någonsin skulle kunna hitta på i den situationen.. (typ)

Nä det är ju inte riktigt bara att säga så, inte när den belastas av kreditköpsnotering.

Lösning för dalmas: skicka inte iväg ägarbytespapperet, alternativt, skriv tillbaka skotern på dalmas när nya registreringspapperna kommer till veckan. Så. problemet löst:)

Nu är det så här att Bilens avbetalning är på Nordea Finans.
Skotern har jag hos Santander, har ingenting annat hos dem.
Vi står båda två på lånet på skotern och det var inga som helst problem att byta ägare till frun när jag frågade Santander igår!
Ska också tillägga att frugan har stått som ägare tidigare på skotern, då jag hade en egen maskin.
Ägarbytet är redan gjort, kommer inte byta tillbaka.

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp