Och ett sånt beslut går ju inte att påverka = alltså så är jag fast i detta resten av mitt liv? Om jag inte löser på annat sätt eller hur ska jag tolka det?Jag tror det är en ganska stor del av skäligheten då du inte använt dessa pengar/tillgångar till att betala skulder.
Gör ny ansökan när bilen är betald typOch ett sånt beslut går ju inte att påverka = alltså så är jag fast i detta resten av mitt liv? Om jag inte löser på annat sätt eller hur ska jag tolka det?
Tänkte mer på om jag tagit lån för att hjälpa andra. En avslag pga det borde vara omöjligt att ändra på?Gör ny ansökan när bilen är betald typ
Tiden läker en del.Tänkte mer på om jag tagit lån för att hjälpa andra. En avslag pga det borde vara omöjligt att ändra på?
Tid kommer väga över. Den stora punkten nu verkar vara din bil… sälj den och köp en billigare med vinsten?Tänkte mer på om jag tagit lån för att hjälpa andra. En avslag pga det borde vara omöjligt att ändra på?
Tänk bara på att har bilen en kreditspärr hos transportstyrelsen så är det långivaren som har första tjing om bilen utgör säkerhet för lånet.Tack för alla svar. Uppskattas enormt. Som sagt så är inte denna ansökan komplett. Så tror jag kommer möta fler svårigheter. Kommer sälja bilen, men har blivit en del skador på den och tror en försäljning täcker skulden tyvärr.