Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hjälp mig tänka. Vad ska jag lösa?

Min UC är riktigt kass på grund av tidigare övertrasserat kreditkort och tagna upplysningar från inkasso.

I Januari är alla ff borta utom en från advisa. Tänkte försöka mig på ett samlingslån i januari då räntan hos BN är så vidrig. Betalar 5000 kronor i månaden. Varav typ 4900 är ränta.

Jag har ingenting kvar hos inkasso och kreditkortet är betalt.

Lån

280k BN (5000kr/mån)
19k Cashbuddy (798kr/mån)
10K x 2 Thorn (600kr/mån)
30k Credento (913kr/mån)

Kreditkort

20K BN, utnyttjad kredit: 0 (betalade av det förra veckan)

7 ff
307.000 i årsinkomst

UC score nu 68,3 %

Jag har 30k till att lösa saker med. Men vet inte vad. Alla ligger på en hög ränta över 20%.

Men mitt fokus nu är samlingslån i Januari

Tänker jag rätt om det är bättre att avsluta Thorn då det är två krediter?

Vad tror ni?

Har inte heller några lån utanför UC, mer än en avbetalning hos qliro som ej syns.

Är dina inkassoförfrågningar också borta i januari?

Syns övertrasserad kredit?

Din UC är givetvis för hög för att göra något nu men om alla dina FF försvinner och övertrasserade krediter inte syns så bör ju betyget rasa?
I synnerhet när du gjort dig av med BN:s kreditkort (jag har också 20K hos dom).

Är dina inkassoförfrågningar också borta i januari?

Syns övertrasserad kredit?

Din UC är givetvis för hög för att göra något nu men om alla dina FF försvinner och övertrasserade krediter inte syns så bör ju betyget rasa?
I synnerhet när du gjort dig av med BN:s kreditkort (jag har också 20K hos dom).

Jag har redan betalat av hela kreditkortet. Kommer vara nollat vid nästa uppdatering. :)

Frågan är vilka andra lån jag ska lösa

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp