Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hjälp mig med samlingslån

Skulden till CSN är alltså för att du fått för mycket eller nåt liknande och blivit återbetalningsskyldig eller? Inget CSN-lån va? Det ska du aldrig försöka samla.
Jag tycker att du ska söka på hela beloppet och beroende på svaren så kan du sedan sänka beloppet. Tänk på att om du får ett bud från en bank som kräver kontoutdrag så är risken för avslag stor när dom ser dina betalningar till inkasso.
Skulden till CSN är sånt jag är återbetalningsskyldig ja, inte själva lånet. Ja, men tänker också om jag får lösenskydd på hela beloppet lär jag väl också bli nekad när jag fyller i inkasso?

Skulden till CSN är sånt jag är återbetalningsskyldig ja, inte själva lånet. Ja, men tänker också om jag får lösenskydd på hela beloppet lär jag väl också bli nekad när jag fyller i inkasso?
Oftast får man inte lösenkrav på HELA beloppet. Du kan få det, men vanligast är att det är en del av beloppet. Du förlorar inget på att testa. Som sagt bara att ändra belopp i efterhand.

Oftast får man inte lösenkrav på HELA beloppet. Du kan få det, men vanligast är att det är en del av beloppet. Du förlorar inget på att testa. Som sagt bara att ändra belopp i efterhand.
Ja okej, värt då att testa med hela beloppet då! Tack för din input.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp