Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hjälp mig låna 40.000:- till..! Tack!

Hej!

Min situation ser ut så här:

6st UC. De två senaste tagna inom en månad sen av Norwegian bank.
Senaste årslön: 310.000kr

Skulder;

Swedbank bolån: 710.000kr
Swedbank privatlån: 98.000kr
Norwegian privatlån: 125.000kr

Privatlånet hos norwegian togs för ca en månad sen bara och då gjorde jag mig kvitt andra smålån och krediter. Jag skulle verkligen behöva 40.000kr till. Försökte höja lånet hos Norwegian men fick avslag.
Var vänder jag mig nu? Lendo? Freedom finance? Någon annanstans? Tror ni någon beviljar mig?
Jag är så jävla orolig då dessa 40.000 verkligen är viktiga för mig just nu. Hjälp snälla!

Efter som dom flesta tar "UC",så är det nog lite svårt i en sådan här situation.Och du har ingen möjlighet att få med någon medsökande till ett nytt lån?.

Nej tyvärr inte.

Jag bryr mig inte om en hög ränta eller så. Jag behöver verkligen pengarna nu.. sen tänkte jag låta det gå ett år och styra upp ekonomin. Sen lägga om lånen...
Snälla är det ingen som har nåt tips? Har inte Lendo och freedom finance samarbete med banker som lånar ut till sånna som mig?

Finns ju flera lånegivare som du själv nämner. Annars kan du ju testa att ansöka om ett eller två kreditkort?

Finns ju flera lånegivare som du själv nämner. Annars kan du ju testa att ansöka om ett eller två kreditkort?

Tror du Lendo eller freedom finance funkar då? Jag är så jävla rädd för att bli nekad. Det är mycket som står på spel... fy fan va jag hatar att jag satt mig i den här situationen...

Rättelse:

Jag har "bara" 4 st UC förfrågningar. Kreditbetyg 1,2%.
Tror ni att det gör det lättare eller är det mina befintliga stora privatlån som ställer till det mest?

Jag har funderat och funderat och kommit fram till att den akuta summan som jag behöver är endast 17.000kr. Resten räcker det om jag lyckas fixa till i höst sen.

Så hur får jag lättast tag i 17.000kr. Jag försökte med Cash2you för några dagar sedan men fick då som svar att dom tyckte att jag skulle amortera av lite på mina befintliga lån först. När jag tog lånet hos Norwegian var Cash2you en av dom jag betalde av...
Tror ni att jag har en chans hos Cash2you nästa månad? Dom använder väl Creditsafe va?

Tack för alla svar förresten.
Mvh

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp