Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hjälp mig, har för många lån!

Som tidigare skrivit, lista dina lån med summa, ränta, minimum betalning samt din budget för din lön.

Vad har du tagit alla lånen för, konsumtion?

Jag brukar ha ca 1000-2000kr kvar efter att alla betalningar är gjorda
Hur är det möjligt? Måste vara väldigt dåliga lån? Lön på 32k och lån på ”bara” 300k borde inte vara så dyrt.

Men invänta all ff, sök sen. Ska inte vara nåt problem!

Hej! Jag är 23 år och jag har samlat på mig krediter och lån på ca 320 000kr och jag har försökt länge att ansöka om ett samlingslån men har fått avslag på alla ställen jag har sökt. Har även frågat alla personer i min närhet om dom hade kunnat ställa upp som medlåntagare men ingen har möjlighet till det. Har 30+ förfrågningar hos UC och en riskbedömim på 33,1%. Skulle va tacksam för all hjälp jag kan få

Har fast anställning med fast månadslön på 32 000kr

Jag hoppas att du förstår att det är dina kreditupplysningar som ställer till det för dig? När dom försvinner får du nog ett samlingslån utan tvekan. Du kan inte hålla på och göra UC 3 gånger i månaden. Vänta tills du är nere på åtminstone 10 kreditupplysningar(även fast det också är många)och det har gått minst 6 månader sen den senaste UCn.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp