Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hjälp med skuldsanering

Har nu läst flera gånger om Kalmar som ”strular”. Tror det på ngt sätt skapas ett slags arbetskultur/ förhållningssätt i olika team/enheter gällande handläggning av skusan. Även om riktlinjer ska följas så finns det alltid utrymme för individuella bedömningar/tolkningar. Som ett lotteri det här.

Ja det blev jag....jag tror inte att det är ett krav att man måste ha haft utmätning.
Jag har kämpat hårt för att slippa kfm och jag hade inte klarat det mycket längre.

Exakt som mig, hann aldrig få utmätning innan jag fick inledande, hade det gått två månader till, så hade det förmodligen hunnit börja.

Tack för svar! Fick ännu mer hopp nu. Vad betalar du per mån? Just Malmö teamet verkar inte se spelmissbruk med blida ögon.
Jag betalar 8400 i månaden. 800 kr i extra sparande. Jag hade Malmö och det var inga problem för mig. Jag var mest nervös för att hamna i Kalmar som jag hört skulle vara hårda.
Jag tog hjälp av budgetrådgivare med att skicka in pappren i juli 2018 och beslutet kom för ca 1 månad sen
Tack för svar! Fick ännu mer hopp nu. Vad betalar du per mån? Just Malmö teamet verkar inte se spelmissbruk med blida ögon.

Jag betalar 8400 i månaden. 800 kr i extra sparande. Jag hade Malmö och det var inga problem för mig. Jag var mest nervös för att hamna i Kalmar som jag hört skulle vara hårda.
Jag tog hjälp av budgetrådgivare med att skicka in pappren i juli 2018 och beslutet kom för ca 1 månad sen
Stort GRATTIS!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp