- Meddelanden
- 102
- Mottagna reaktioner
- 95
- Poäng
- 257
Skulderna var på ca 750000 och boven i dramat är ett spelmissbrkHur stor är dina skulder och anledning?
Skulderna var på ca 750000 och boven i dramat är ett spelmissbrkHur stor är dina skulder och anledning?
Tack för svar! Fick ännu mer hopp nu. Vad betalar du per mån? Just Malmö teamet verkar inte se spelmissbruk med blida ögon.Skulderna var på ca 750000 och boven i dramat är ett spelmissbrk
Ja det blev jag....jag tror inte att det är ett krav att man måste ha haft utmätning.
Jag har kämpat hårt för att slippa kfm och jag hade inte klarat det mycket längre.
Jag betalar 8400 i månaden. 800 kr i extra sparande. Jag hade Malmö och det var inga problem för mig. Jag var mest nervös för att hamna i Kalmar som jag hört skulle vara hårda.Tack för svar! Fick ännu mer hopp nu. Vad betalar du per mån? Just Malmö teamet verkar inte se spelmissbruk med blida ögon.
Tack för svar! Fick ännu mer hopp nu. Vad betalar du per mån? Just Malmö teamet verkar inte se spelmissbruk med blida ögon.
Stort GRATTIS!Jag betalar 8400 i månaden. 800 kr i extra sparande. Jag hade Malmö och det var inga problem för mig. Jag var mest nervös för att hamna i Kalmar som jag hört skulle vara hårda.
Jag tog hjälp av budgetrådgivare med att skicka in pappren i juli 2018 och beslutet kom för ca 1 månad sen
Tack...Håller tummarna för att det ska gå vägen för dig också.Stort GRATTIS!
Ja hahaDe där med ”kära....” hade ja nog uteslutit om jag hade velat att dom skulle fortsätta läsa...![]()
TackTack...Håller tummarna för att det ska gå vägen för dig också.
! Skickade in min ansökan den 19 maj.