Är jag den enda som blivit grillad som en helstekt gris ?
Jag blev grillad mellan inledande och förslaget. Fick redogöra i detalj.Grillningen kommer nog bara om någon borgenär motsätter sig skuldsaneringen, då ska man ju motivera varför man ändå ska beviljas.
Jag hade samma smidiga handläggning som trådskaparen. Ett samtal vid inledande och sen inte ett pip på hela tiden. Pappren på beslutet i postlådan. Handläggdes i Malmö.Är jag den enda som blivit grillad som en helstekt gris ?
Wow. Jag hade Kalmar. Tog ett halvår från inledande till beslut trots att ingen invände.Jag hade samma smidiga handläggning som trådskaparen. Ett samtal vid inledande och sen inte ett pip på hela tiden. Pappren på beslutet i postlådan. Handläggdes i Malmö.
Jag hade inga ärenden hos kronofogden men ett par stycken hos inkasso däremot. Jag är så tacksam att jag fick det så smidigt för jag förväntade mig det värsta varje dag innan beslutet komWow. Jag hade Kalmar. Tog ett halvår från inledande till beslut trots att ingen invände.
Har varit psykiskt påfrestande.
Kanske beror på att jag inte haft löneutmätning innan jag fick inledande.
Jag blev grillad mellan inledande och förslaget. Fick redogöra i detalj.
Jag hade inga ärenden hos kronofogden men ett par stycken hos inkasso däremot. Jag är så tacksam att jag fick det så smidigt för jag förväntade mig det värsta varje dag innan beslutet kom
Ja det blev jag....jag tror inte att det är ett krav att man måste ha haft utmätning.Är du beviljad utan att gå till KF utmätning?
Hur stor är dina skulder och anledning?Jag hade inga ärenden hos kronofogden men ett par stycken hos inkasso däremot. Jag är så tacksam att jag fick det så smidigt för jag förväntade mig det värsta varje dag innan beslutet kom