Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hjälp med skuldsanering

Nej ingen som hade invändningar, bar nog tur det jade aldrig fått det om det kommit in några synpunkter. Sista lånet är ju taget i december och bara varit spelfri sedan januari.

Och Du hade totalt skuldsaldo på....?!

Never... EVER... Klockrent juuuu :p

Haha :)

Inte bestämt mig om jag ska bara hålla mig till fakta eller också ta in personliga saker hue det varit.

Gjorde du båda? Skrev du en novell så handläggaren la en tår?

Nej ingen som hade invändningar, bar nog tur det jade aldrig fått det om det kommit in några synpunkter. Sista lånet är ju taget i december och bara varit spelfri sedan januari.

Då var det ju en väldans tur att dessa detaljer om ”när skuld uppstod” inte fanns med på listan som skickades ut till borgenärerna?
Var många av Dina redan hos inkasso bolagen?
Fick din handläggare tjata på dom om att inkomma med svar?!

Önskade jag skickat in redan, något att se fram emot vare sig det är ett avslag eller inte.

Fan skriver nog ihop något imorgon efter jobbet.

Haha :)

Inte bestämt mig om jag ska bara hålla mig till fakta eller också ta in personliga saker hue det varit.

Gjorde du båda? Skrev du en novell så handläggaren la en tår?

Ingen handläggare lägger någon tår - dom har nog hört det mesta...
Nja, jag blandade fakta med hur mitt liv har sett ut...
Ett bra vuxet liv i alla avseenden. Mer fucked i barndomen...och det kanske la grunden för mitt beteende gällande pengar...

Ingen handläggare lägger någon tår - dom har nog hört det mesta...
Nja, jag blandade fakta med hur mitt liv har sett ut...
Ett bra vuxet liv i alla avseenden. Mer fucked i barndomen...och det kanske la grunden för mitt beteende gällande pengar...

Gick du in på din barndom?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp