Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hjälp med skuldsanering

Jag kollade min upplysning och har väldigt många förfrågningar så jag desperat ansökte om massa lån... har 20 förfrågningar och hälften går bort i december, bör jag vänta tills december innan jag ansöker om något samlingslån eller är de helt kört för mig?

Jag kollade min upplysning och har väldigt många förfrågningar så jag desperat ansökte om massa lån... har 20 förfrågningar och hälften går bort i december, bör jag vänta tills december innan jag ansöker om något samlingslån eller är de helt kört för mig?

klarar du av att betala lånen idag? Vore lättare om du spacade upp dina kostnader

t.ex. inkomst nett, hyra, lånekostnader osv.

Jag klarar de men de är så onödigt höga kostnader som jag vill få ner, tror jag betalar 7000 i månaden för lånen.
Vad menar du med spaca? :)

t.ex.

Nettolön 17000:-

Hyra 5500:-
Lånekostnad 7000:- Varav ränta 5000:-
Övrigt 4500:- (mat mobilabbonemang osv)

i exemplet är det en ränta på i snitt 30% och du är då skuldfri om 7 år, vilket inte kvalificerar dig för skuldsanering.

Håll ut till december och sök ett samlingslån är mitt tips.

Okej då väntar jag tills december eller kanske januari för efter januari tror jag att jag har 5 förfrågningar kvar o då känns som att jag har större chans, tack för svar förresten!

t.ex.

Nettolön 17000:-

Hyra 5500:-
Lånekostnad 7000:- Varav ränta 5000:-
Övrigt 4500:- (mat mobilabbonemang osv)

i exemplet är det en ränta på i snitt 30% och du är då skuldfri om 7 år, vilket inte kvalificerar dig för skuldsanering.

Håll ut till december och sök ett samlingslån är mitt tips.

Förresten, hur har det gått för Dig... Har Du fått det slutliga beskedet på Din skuldsanering ännu?

Ja det blev som man trodde, avslag, förvänta mig inte mycket så får ha tålamod och hålla ut till januari :/

Handläggaren ringde mig och frågade rakt ut och hon sa” ja kan redan säga att du får avslag” sedan rekommendera hon att samla lånen och lycka till :) det var ju väntat men man fick lite hopp en stund

Handläggaren ringde mig och frågade rakt ut och hon sa” ja kan redan säga att du får avslag” sedan rekommendera hon att samla lånen och lycka till :) det var ju väntat men man fick lite hopp en stund
Snabb process.
Ansökte du för en månad sedan ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp